Wednesday 16 March 2011

Oooppiissss....

Assalamualikumwarahmatullahiwabarakatuh...

"Bekerjalah kamu untuk duniamu seakan kamu hidup selamanya, dan bekerjalah kamu untuk akhiratmu seakan kamu mati esok hari"

Satu ungkapan yg mmg tersemat di hati sume umat islam...dengan itu, sebagai hambanya kita hanya mampu berusaha untuk mencapai ape yg terbaek dlm hidup di dunia dan di alam yg disediakan utk kita dan hanya Allah sahaja yang akan menentukannya di akhirat nnti ..semoga kita adalah diantara org2 yg dipilih olehnya..aminn.

Hehehe...layan pic nii dulu..

 ni desktop kt opis tau, bukan hutan rimba or zoo negara..hehehe, dikelilingi oleh flora n fauna..agak bersepah coz mmg malas nk kemas..

ni survinear dr Syahariza (study @ Uni of Queensland, Aus)..disebabkan ari2 ngadap benda ni, terlintas di hati utk melihat the real coala...nntilah citer pengalaman 10 ari kt sane...besttt..

 ni plak desktop kt lab..my 2nd opis ...bekerja dlm bidang sains penyelidikan & pembangunan .. tp lebih kepada pengurusan n pengendalian alatan berteknolgi tinggi..juta2 tau hegenyer...walaupun penat tp sronok bekerja n gaji pn berpatutannn...
 

No comments:

Post a Comment